DVD Major Zeman – hodnota výrobku
Jakou hodnotu má výrobek pro zákazníka?
DVD – Třicet případů majora Zemana
DVD má různou hodnotu pro různé skupiny zákazníků.
- Hodnotu DVD, které vychází vždy s Nedělním Aha! upravuje distribuce a reklama. Pokud vydání Nedělního Aha! předchází reklama v televizi či rozhlase je náklad DVD a Nedělního Aha! vyšší, protože reklamou se zvyšuje hodnota DVD pro skupinu zákazníků, která se orientuje více dle mediální reklamy. Faktická hodnota se může pro některé zákazníky i snížit, protože zákazníci si mohou uvědomovat, že DVD může mít mnoho a mnoho dalších lidí.
- Jiná kategorie důležitost vnímá a posuzuje dle obal Obal napoví mnoho a proto je tvorbě obalu dávána jedna z nejvyšších důležitostí. Mnoho zákazníků vybírá totiž právě podle obalu.
- V pořadí třetím důvodem může být nostalgie, mnoho zákazníků si může DVD kupovat, protože jim připomíná mládí, dobu, kdy byl seriál poprvé uveden na televizních obrazovky a dobu, kterou seriál představuje.
- Dalším důvodem může být připomínající funkcí, zákazníci si chtějí připomenout, jaká byla doba, a oč je dnešek lepší či horší.
- Zábavná hodnota. Seriál se od svého vzniku stal kultovní záležitostí. Mnoho zákazníků – drtivá většina si DVD kupuje, protože seriál je jejich oblíbený, hraje v něm jejich oblíbený herec (Vladimír Brabec, Miloš Willig, Josef Větrovec, Rudolf Jelínek, František Němec, Vladimír Ráž, Jana Dítětová aj.) nebo Richard Sequens je jejich oblíbeným režisérem atd.